Przejdź do treści
skróty klawiaturowe

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Przejdź do treści strony: Alt + 2
  • Mapa Witryny: Alt + 3
  • Wyszukiwarka: Alt + W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H

formularz sugestii

Twoja sugestia

Masz pomysł jak usprawnić naszą witrynę lub chcesz zgłosić problem? Skorzystaj z poniższego formularza!
Pomagamy zatrudnić pracowników

Gdański Urząd Pracy

ul. 3 Maja 9, 80-802 Gdańsk

tel. 58 732-52-00
e-mail:

Mapa dojazdu
Powiat gdański - herb
wyszukiwarka
Oferty Pracy - rynek lokalny

Kalendarium

Kalendarz
przejdź do kolejnego miesiąca przejdź do kolejnego miesiąca
PnWtŚrCzPtSbN
1234
56
7
891011
12131415161718
19202122232425
262728
29
30
Kalendarium

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne oferty pracy lub informacje o sytuacji na rynku pracy dodaj swój adres e-mail

QojDd34UMWP-o30VbIsdBDq5s1K1h2hD-AnGJVtCL4A_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

9PegZx2tr5wBPQIZDlGudFBloWwxFhBmIx4Ttx32E6s_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

DVq_f_WuJYNUjp28qbJjeU03vBeVeLFCNQ0nzRAEGaM_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

kpjT55FE5m8q_4ICUdYAB7XyPa-kaHM2eSd2t_MzNOc_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

zmsvphTvO1KY4KqFMOdNoDJYlHxDdygHFdVl2ZLySk4_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

eTNqT-In7IvuVMYwkk8QyU2oMO9-jM9dU_EZUXw6Ppk_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

jPW6XNtGav5-ndbDxiCt2lWq-mVWlWREVMAWjY3O2EQ_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

jFzxjcQ7qjfrSEBKGg1ETppFbwYESUwBWsWu6wyKAYw_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

uL3grdV87vS70D-F-4bOT0kNn3ceB1hQnXUljtzCSVM_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

Yes, we can … po raz drugi! Podsumowanie środowej konferencji „Gdy HR już nie działa, czyli jak przyciągnąć nowych i zatrzymać najlepszych pracowników”

(2017-11-24)

Yes, we can … po raz drugi! Podsumowanie środowej konferencji „Gdy HR już nie działa, czyli jak przyciągnąć nowych i zatrzymać najlepszych pracowników”

 

Już po raz drugi kilkudziesięciu trójmiejskich HR-owców spotkało się w Centrum Rozwoju Talentów, gdzie pod patronatem Gdańskiego Urzędu Pracy odbyła się w minioną środę II edycja konferencji Yes, we can. W trakcie spotkania dyskutowano o tym, w jaki sposób dotrzeć do pokolenia Zet, czym jest grywalizacja i kiedy warto wdrożyć ją w swojej firmie, a także jak skutecznie i z pomysłem zaaranżować przestrzenie biurowe. Swoim doświadczeniem ze zgromadzonymi gośćmi podzielili się trójmiejscy przedsiębiorcy, eksperci lokalnego rynku pracy oraz przedstawiciela świata akademickiego.

Spotkanie otworzyło wystąpienie Job Office, głównego organizatora konferencji. Magdalena Czuba, doradca klienta Gdańskiego Urzędu Pracy opowiedziała zgromadzonym m.in. o idei powstania biura pracy, możliwościach współpracy pomiędzy pracodawcami a instytucją, oferowanych usługach, a także o skuteczności dotychczas przeprowadzonych rekrutacji i szkoleń.

W trakcie konferencji sporo uwagi poświęcono wyzwaniom, jakie w trakcie rekrutacji dostarcza HR-owcom pokolenie Millenialsów. Z tego też powodu dużym zainteresowaniem wśród uczestników konferencji cieszyła się prezentacja Anny Jankowiak, właścicielki firmy GrywIT, która pokazała czym jest grywalizacja i jak skutecznie poprowadzić ją w swojej firmie. Zwróciła uwagę zgromadzonych gości, że jest to doskonałe narzędzie angażujące nie tylko młode osoby, ale również starsze pokolenia pracowników, pod warunkiem umiejętnego doboru jego poszczególnych elementów, takich jak fabuła czy komunikacja z pracownikami. W trakcie wystąpienia nie zabrakło także ciekawych przykładów wykorzystania grywalizacji w praktyce zarówno podczas samej rekrutacji, jak i innych procesów kadrowych.
- Wiele firm, z którym rozpoczynam współpracę grywalizację widzi tylko w perspektywie najmłodszych pracowników, a nasza codzienna rzeczywistość pokazuje, że my jako ludzie uwielbiamy gry i rywalizację. Przykładem na to  niech będzie chociażby fenomen … biedronkowych świeżaków czy promocji Lidla. Jako HR-wocy często zapominamy, że aby przyciągnąć i zatrzymać najlepszych kandydatów musimy mieć nie tylko dobrą strategię i nowoczesne narzędzie, ale przede wszystkim, tak po ludzku znać naszych pracowników – wyjaśnia Anna Jankowiak.

Sporo inspiracji uczestnikom spotkania zapewniła także firma Nowy Styl Group, której ekspozycję można była na żywo przetestować w trakcie konferencji. Marta Badura, ekspert marki wyjaśniła jak za pomocą przemyślanej aranżacji przestrzeni biurowej kształtować pożądaną markę atrakcyjnego pracodawcy, i jak w ten sposób wpływać na motywację oraz zaangażowanie pracowników. Sporo miejsca poświęcono także innowacyjnym sposobom zwiększania przestrzeni biurowej, takim jak idea deskshare’ingu czy open space.

Z inspirujących przestrzeni biurowych do świata nauki zabrała nas dr Michalina Rutka z Uniwersytetu Gdańskiego, która wykorzystując swoje doświadczenie w pracy akademickiej przedstawiła biznes jako narzędzie kształtowania postawy zaangażowania i sposób na pozyskiwanie nowych, wymagających kandydatów dopiero wchodzących na rynek pracy.

Na zakończenie spotkania głos zabrali sami pracodawcy. Ekspertki z firmy Thyssenkrup, Dorota Prorok oraz Dominika Steciak podzieliły się z gośćmi własnymi doświadczeniami na temat tego jaki powinien być dobry HR-owiec oraz jak niekiedy może wyglądać rekrutacja z perspektywy kandydata. Natomiast przedstawiciele marki Blue Media opowiedziały o roli benefitów pozapłacowych na zwiększenie zaangażowania pracowników i budowania długotrwałej relacji z zespołem.


Organizatorem konferencji Yes, We Can again! był Job Office Gdańskiego Urzędu Pracy w Gdańsku. Partnerami wydarzenia byli: Pracodawcy Pomorza, Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza, Agencja Rozwoju Pomorza, Invest in Pomerania, Thyssenkrupp, Blue Media, Olivia Connect, Olivia Business Centre, GrywIT, Nowy Styl Grup, Biznes kocha kobiety.

Powiązana galeria zdjęć:

Yes, We Can....2! 22.11.2017

uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
Otwórz w nowym oknie
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
Otwórz w nowym oknie
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
Otwórz w nowym oknie
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
Otwórz w nowym oknie
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
Otwórz w nowym oknie
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
Otwórz w nowym oknie
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
Otwórz w nowym oknie
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
Otwórz w nowym oknie
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
Otwórz w nowym oknie
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
Otwórz w nowym oknie
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
Otwórz w nowym oknie
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
uczestnicy konferencji Yes, We Can....2! - 22.11.2017
Otwórz w nowym oknie
  • h7HDNJQtqT_yCnMx8DJ7sJCPy3x7tMU_n0aOjJCaaInRUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • gkNob67ERUr0kv7GfzqhXnWALis3nOqVyJefr-ybh87RUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • xlEOzNhASFtbUhaaJhDXjtwuMhKdL3_I4kokFFiLLTjRUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • iH54bHjgdc1zlbAHBXsmDm_iVk1ADWBhb2yy6Dh0FwPRUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • 7gN1aB-V7gp8wphZxga_XeYarCQb4Tm3RJKEPpSpVEbRUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • hMDPTlgsqW0BzneCqKJ2bB-_tSddsLbg67O1RSRDc97RUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • 813h5qNYajqQzfI6fgRjRJzp1j6MH_Wh6PVH7DWe2s3RUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • 2H6gG49UWG0RDhyWNnNlM5kfoIYuTRIicaHkfQLGoWDRUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • K5WJUE7yXv3V_ma10b3Ztp0KnTwJdGLAR9R2q7HSv6XRUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • zDt_fr-t6R2yUnuQUK3WARDh2n6eJ1sqT4mN6A0BcKg_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • sze5LOWDFVb24vEm4rkEc5HGqwkPm4PXlYJsbi4_R-8_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • hYYvPKMGiplBQPlDxdVJn14O3oWVoAl59UVVAZUY9k0_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • jLZ7QXhSA_FnDYQcRibRxsv0mfl6KncviE94XNL-4nA_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • tM3MywC-U689alwUq5fJk-AiRX98Sij4giKdQGc_6L4_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • TK8-y04v6OhujO-Hvy5WlgcMIlXHmmrqf0-Jr4b6Xno_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • c3Gwtni8YBjrCKC5cGOwxcLxV1aAcnEaOVrTtw_A530_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • zUchj7tgYEsCpL55LGaf_UMh7Y5-Wl6zf3V4vHNcC4g_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • H_ZqNpzWLH2KcYCF7dXowulC-S9hgHwUx1DXkhLee4Q_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • XodJR5PLZBQ-AqwrTpnBKg-prZ9MOJBCoj0mUW-PnHM_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • _1iwQltljJiEOBWEqrqNhV7vU5TBjTA1Yys1wv-NylM_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

Projektowanie stron: IntraCOM.pl